Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 29 november 2017

Jaarboekje

Wat een gezellige workshop was het weer. Dit keer een klein groepje maar lol hadden we evengoed.

Het is geen kaart en geen agenda, geen dagboek, maar ik noem het een jaarboekje.
Leuk om met de kerst te versturen of als cadeautje te geven. Zelf houden mag natuurlijk ook:) In de diverse vakjes kan je een cadeaukaart of geld doen.
de mooie blauwe tinten van het Maja papier met bijpassend cardstock

ging de tijd maar niet zo snel!

een jaar kalendertje en een toepasselijke tekstlabel

een schriftje om je herinneringen of geheugensteuntjes in op te schrijven

een winterse label  als je hem als kerstkaart verstuurd

in de diverse vakjes kan je natuurlijk ook een cadeaukaart of geld schuiven

Geen opmerkingen: