Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 10 april 2017

Workshops




Tot nu toe kon je hier de werkbeschrijvingen vinden van sommige van de kaarten die ik op de workshops geef. Dat gaat een beetje veranderen.
Als je op de workshops komt dan krijg je een werkbeschrijving mee maar deze komen niet meer hier te staan. Afbeeldingen wel en voor dit blog maak ik andere modellen en daar kan je hier wel de werkbeschrijvingen van vinden. Zo hou ik hopelijk iedereen tevreden. Vragen kan je mij altijd stellen en ik probeer bij de foto's af en toe een materialenlijst te plaatsen.

Het bijhouden van dit blog, mijn facebookpagina, de winkel en de webwinkel en ook de workshops ( en dan praten we nog niet over het huishouden, kinderen, hond en oppassen op mijn kleinkind) is in mijn  1tje best een hele klus dus vandaar dat ik wat keuzes moet maken.

Heb je interesse in een workshop kijk dan eens op mijn website bij het workshopprogramma en schrijf je gezellig in.


De afgelopen weken hebben we heel veel kaarten gemaakt (ook kerstkaarten) en hier vind je wat afbeeldingen.


als je deze kaart opendoet dan krijg je onderstaande tekst te zien


is het geen plaatje deze afbeelding, alleen beschikbaar tijdens de workshop

van het schitterende Pion papier krijg je nooit genoeg 



1 opmerking:

Dora zei

Prachtige kaarten laat je hier zien.
En heel begrijpelijk. Er gaat heel wat tijd inzitten wil je alles bijhouden.
Succes!